Reviews from

in the past


love this game lots, been playing since 2016

only real bad thing i can say about it is the community is weirdly toxic

One hell of a good time, modding and community made content at it's finest.
My introduction to Tony Hawk and I'm not even crazy about these games, also made some custom model skaters for it myself!


the devs are assholes that keep the good modding tools to themselves and leave the shitty outdated ones for the community to use

i will be playing this game even when im dead

it's THUG but with multiplayer and modding. makes for a perfect combination. definitely play it.

I really downloaded THUG PRO just to play with a saber skin one time and never again.

The definitive skateboarding game experience. One of the most fun times I've had with a character creator, improved controls, and seriously like the best online community I've ever been a part of; people make great content for this and are super nice online (that aspect alone pushes this up pretty high).

i talked to a random finnish guy once.


he was prety cool

It's free and great I don't know why you're not playing it

THUG Pro players trying not to do buttslaps/boostplants (IMPOSSIBLE)

Nu-Metal skater punk liberty spikes goatee JNCO's baggy pants character creator: The game

P.D: Never gonna reach those 1 billion points RIP
Another P.D: Holy shit didn't expected to see some Dave Mirra mod goodies for this one, absolute 10/10

I just can't stop thugging like a pro. I've been thugging for a week and that's all I do. I have to thug all day. I even thug with friends online, and made a special thugging playlist to thug to. Love this game.

The fact that I can go skating around Tokyo as Dante, Raiden, or Ghostface already makes this a fun game. I've yet to try out all the possibilities with this game, but it's still a fire game.

An important contribution to life.

Supongo que objetivamente es el mejor Tony Hawk pero que sea un juego centrado en un 90% en el online no me hace verlo como algo a lo que volver de vez en cuando excepto para echar 2 o 3 partidas.

Además, si no has tocado ningún juego de la franquicia y empiezas con este, vas a ver a gente que rompe el motor y te hace un combo de 28 millones de puntos. Realmente está más pensado para veteranos o gente que sepa jugar, el juego en sí no te va a explicar nada (la comunidad sí que lo hará).

Es una buena experiencia pero te recomendaría empezar con alguno de los primeros juegos y si te molan ya te metes a este.

Quem não se abalou com o vídeo de um skatista fazendo manobras em dust_2, o clássico mapa de "Counter-Strike"? Em vez de rushar B ou acertar headshots de AWP, o personagem mostra um arsenal de impossibles, heel flips e manuals. Essa mistura estranha de tiroteio com o esporte do poeta Chorão é real, e existe graças a um mod para o jogo "Tony Hawk Underground 2", de 2004.

Estamos falando do THUG Pro, que atualmente é o maior responsável por manter viva a série de jogos de skate. Essa modificação, que poderia estar entre os mods mais engraçados, surgiu em 2013, com a intenção de reunir os "órfãos" que estavam há anos esperando uma nova versão dos games com assinatura da lenda Tony Hawk. O START bateu um papo com os criadores de THUG Pro para entender a história do mod e também mostrar as criações mais surreais que existem por lá.

A série Tony Hawk, que formou o gosto musical e as cicatrizes dos tombos na galera que cresceu nos anos 2000, começou com o game "Tony Hawk's Pro Skater", em 1999, mesmo ano em que o atleta acertou a manobra "900" pela primeira vez na história e mudou para sempre o esporte. Mas em 2013 ela estava abandonada pelos estúdios, com os jogadores que sobraram espalhados entre os diversos jogos da série.

O norueguês Morten, um dos desenvolvedores do mod, conta para o START que o THUG Pro começou com a ideia de transpor mapas de um jogo para outro e facilitar ajustes, mas veio numa época importante, quando o GameSpy, plataforma que possibilitava o modo online nos jogos, estava sendo desativado.

"A quantidade de jogadores estava diminuindo de forma veloz. As pessoas também estavam espalhadas por diferentes plataformas, principalmente PC e PS2. Então algo tinha de ser feito para unir os jogadores remanescentes, e tornar mais fácil para novos ou velhos jogadores voltarem para o jogo", diz. O mod acabou sendo esse lugar de união para os fãs.

https://www.uol.com.br/start/ultimas-noticias/2019/08/22/quer-andar-de-skate-em-counter-strike-conheca-o-mod-thug-pro.htm